,,W nocy, gdy cały dom już śpi,
Stukostrachy, Stukostrachy stukają do drzwi(...)"

4.16.2012

Witam ponownie

Blog, na którym się właśnie znajdujesz jest kontynuacją, a raczej przeniesionym blogiem z Onetu die-bonbon.blog.onet.pl, na który zresztą serdecznie zapraszam. Postanowiłam się przeprowadzić, ponieważ Onet jest cholernie nieprofesjonalny, a ostatnio pobił wszelkie rekordy (w tym swoje) w ilości błędów. Przykładowym bardzo częstym błędem jest wyskakiwanie komunikatu o rzekomym nieistnieniu mojego bloga lub zniknięciem wszystkich postów (na szczęście zawsze wracały!). "Czarę goryczy" przelało jednak to, że gdy napisałam już komunikat o tym, aby odwiedzający moją stronę ludzie ignorowali błędy, bo ja swojego bloga nigdy nie usunę i chciałam go zapisać, CIACH i zniknął. I to na dobre. Pisać w Wordzie? Próbowałam, jednak Onet i na to znalazł swój sposób. Cały tekst ohydnie sklejał mi się ponieważ nagle znikała co czwarta spacja! Czary? Skąd! To po prostu Onet.
Postanowiłam zachować tematykę, szablon, nazwę i przekopiować wszystkie notki tutaj. Nic się nie zmieniło   z wyjątkiem portalu. I ta właśnie zmiana jest zmianą na lepsze!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz