,,W nocy, gdy cały dom już śpi,
Stukostrachy, Stukostrachy stukają do drzwi(...)"

4.18.2012

O MNIE

Nie nazywam się Mary, a moje nazwisko wcale nie zaczyna się od M, ale podoba mi się ta kombinacja i ten właśnie pseudonim sobie wybrałam. No bo pomimo tego, że paru moich znajomych wie, że to ja prowadzę ten blog, to dla większości nadal pozostaję anonimowa. Pozwala mi to prowadzić bloga po swojemu unikając przy tym zbędnej krytyki. Muszę was w tym miejscu uprzedzić, że nie jestem osobą zupełnie normalną. Sami zresztą to później zobaczycie^^. Ale w końcu, jak to powiedziała pewnego razu Alicja z Krainy Czarów: ,,Tylko wariaci są coś warci''* - nie wiem czy się z tym zgadzam, ale napisał to jakiś mądry scenarzysta więc to musi być prawda, prawda?

Uczę się nie najgorzej. Na koniec roku miałam czerwony pasek, a teraz moja średnia wynosi około czterech. Chodzę do gimnazjum. Lubię rysować, siedzieć przy kompie, spać do późna, oglądać tvn i anime, głaskać rude koty, jeść truskawki i lody cytrynowe.
Nienawidzę natomiast: bezsensownych szkolnych lekcji takich jak religia, zajęcia artystyczne, wychowanie do życia w rodzinie czy wos, szanownej pani Z, jak się z kimś umawiam, a on się spóźnia, psa sąsiadki i jak mi się zawiesza komputer podczas oglądania anime.
Moim marzeniem jest spędzenie godziny w tunelu aerodynamicznym, a moją ulubioną piosenką The Hell Song zespołu Sum 41. Więcej moich ulubionych piosenek możecie znaleźć w podstronie SPIS TREŚCI pod hasłem "muzyka". Postaram się regularnie ją uaktualniać. Moje ulubione książki- Wróg, Charliego Higsona, Lot nad kukułczym gniazdem, Kena Kesey'a i Wodnikowe Wzgórze, Richarda Adamsa. Dotychczas przeczytałam 9 książek z listy BBC. 

Moja przyszłość? Nigdy się nad tym poważnie nie zastanawiałam, ale atrakcyjną pracą wydaje mi się hodowanie lam w Kolumbii. Ten kraj ma taką fajną nazwę. Mogłabym ją w kółko powtarzać Kolumbia, Kolumbia, Kolumbia... 
Mogłabym również być osobą rysującą komiksy z mangą, chociaż to chyba jest troszkę nudne. Ciągle trzeba rysować te same postaci. W koło, i w koło i w koło...

Panicznie boję się pająków. A fe!

Garść dziwnych faktów o mojej osobie:
- Zawsze zaczynam przeglądanie czasopism od tyłu.
- Nie oglądałam ,,Tytanika".
- Nie lubię serii o Harrym Potterze.
- Nie cierpię gry w Simsy.
- Nie smaruję chleba masłem.
- Jadam żółty ser z mandarynką.
- Słowo 'anonimowa' zawsze czytam jako 'animowana'.
- Interesuję się radioaktywnymi pierwiastkami.
- Nie mam konta na facebooku

Słowotok... tak, to dobre określenie. Mam tyle do powiedzenia! Szkoda tylko, że nikt mnie nigdy nie słucha. Może to się zmieni dzięki temu blogowi? Trzymajcie za mnie kciuki!!!

Aha, kontakt. Możecie śmiało pisać do mnie na mary_m@vp.pl- to mój służbowy e-mail. Tylko nie dziwcie się jak za szybko wam nie odpiszę. No wiecie szkoła i te sprawy:3 Za to na pewno podziała poinformowanie mnie o tym w Spamowniku lub nawet pod bieżącą notką.

________________
* pełny cytat- ,,Jesteś wariatem, brak ci piątej klepki, ale zdradzę ci sekret: tylko wariaci są coś warci''


1 komentarz:

  1. Zdecydowanie bratnie dusze. Choć ja lubię Simsy :. Ale też przeglądam czasopisma od tyłu :D.

    OdpowiedzUsuń